måndag 11 juli 2011

nu har vi inte skrivit på länge...

Hej
Vi har inte skrivit ett "brev" här på länge.
Det är för att vi har rest.
Nu har jag fått min Nikon d3100 och har fotat mycket.
Men vår dator kunde inte ta in bilderna men nu går det.
Så här är de senaste grejerna jag virkat:
det allra första är en present till min farmor.
Först virkade jag min familj efter hobby: blomma, bok, gitarr, och 2 diablosar.
Sen virkade jag också en saxofon som liknar en bäbisleksak.
Resten kommer inte upp nu för att datorn ville visst inte ha dem
för det ärett nytt program och bilderna blev konstiga här.
Jag har virkat en figur till min moster: en filur med ett stort hjärta på.
Också har jag virkat en elefant ni får mönster på nu, tror jag.
Sen har jag också gjort en tekanna och ett får.
Här är nägra bilder på det jag gjort:


















































Vero


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar