onsdag 15 juni 2011

2 till väskor

Hej!
Nu har jag 2 färdiggjorda väskor till som jag kan visa upp.
Den ena har jag virkat och skrivit upp mönstret medans jag gjorde den.
Den andra har jag sytt på mammas gamla symaskin.
Det tog lång tid för jag sydde fel hela tiden.
Men jag började igår förmiddags och blev klar igår vi 3 tiden.
Sen hade vi inget kardborreband så jag fick sy på en tryckknapp (tror jag att det var) lite senare på kvällen.
Jag sydde också på en rosett som jag gjorde av en restbit av det tyget jag använde till locket och baksidan.
Här är min sydda väska:



















Här är den sydda väskan framifrån.















Och här är rosetten.



















Och här är väskan från sidan.
Den andra väskan med mönster kommer senare för nu fick jag inte in den bilden på datorn.
Men jag kanske lägger ut den senare idag eller i morgon.
Vero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar